Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Tyčový vysavač s odnímatelnou ruční jednotkou o příkonu 600 W a s akčním rádiem 6,35 m. Tristar SZ-2318 je vybaven cyklónovou technologií, nádobou na prach o objemu 0,9 litru s hygienickým vysypáváním. Snadná manipulace díky nízké hmotnosti 2,35 kg. Součástí balení je multifunkční kartáč a štěrbinová hubice.
můžete mít ZÍTRA
Tyčový vysavač s odnímatelnou ruční jednotkou o příkonu 150 W. Tristar SZ-2360 nabízí dobu vysávání 40 minut, objem nádoby na prach 0,8 litru a HEPA filtr. Nízká hmotnost – pouhých 2,3 kg – pro snadnou manipulaci. Součástí balení je multifunkční kartáč a štěrbinová hubice.
můžete mít ZÍTRA
Tyčový vysavač s odnímatelnou ruční jednotkou o příkonu 150 W. Tristar SZ-2380 nabízí dobu vysávání 40 minut, objem nádoby na prach 0,8 litru a HEPA filtr. Nízká hmotnost – pouhých 2,3 kg – pro snadnou manipulaci. Součástí balení je multifunkční kartáč a štěrbinová hubice.
můžete mít ZÍTRA
Bezsáčkový vysavač s výkonem 700 W a bezsáčkovou technologií. Tristar SZ-4135 je vybaven nádobou o objemu 2,8 litru, automatickým navíjením kabelu a HEPA filtrem. K dispozici je kombinovaný kartáč a nástavec na nábytek.
můžete mít ZÍTRA
Tyčový vysavač Tristar SZ-1918 nabízí možnost snadného úklidu díky kompaktním rozměrům, nízké hmotnosti a vynikajícímu sacímu výkonu díky multicyklónovému systému.
Momentálně nedostupné
Společnost TRISTAR byla založena roku 1977 v Tilburgu/Nizozemí a domovskou centrálu má i nadále v Tilburgu/Nizozemí. TRISTAR nabízí víc jak 700 různých výrobku hlavně velké a malé domácí spotřebiče, spotřební elekroniku , kemping a hobby. Značka je rozdělená do 3 kategorii a to konkrétně TRISTAR Indoor velké a malé domáce spotřebiče ,TRISTAR outdoor - kemping a hobby a TRISTAR AudioSonic- spotřební elektronika.
Společnost distribuuje své výrobky do 20 zemí a má i dceřiné společnosti v Německu, Francii, Španělsku, Portugalsku a Číně. Každým rokem se distribuce rozširuje do dalších zemí. Hlavním posláním tohoto nizozemského brandu je vyvíjet kvalitní , rozmanité a cenově dostupné zboží pro všechny skupiny obyvatelstva.