Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Nová zimní pneumatika TOMKET SNOWROAD je určena pro extrémní zimní klimatické podmínky jako je sníh, led a mráz a to díky velmi měkké směsi s vysokým podílem siliky. Proto je doporučována pro náročné zimní podmínky s nízkými teplotami, mrazem a dostatkem sněhu, kde podává ty nejvyšší výkony. Asyme
můžete mít 5.11.
Nová zimní pneumatika TOMKET SNOWROAD je určena pro extrémní zimní klimatické podmínky jako je sníh, led a mráz a to díky velmi měkké směsi s vysokým podílem siliky. Proto je doporučována pro náročné zimní podmínky s nízkými teplotami, mrazem a dostatkem sněhu, kde podává ty nejvyšší výkony. Asyme
můžete mít 5.11.
Nová zimní pneumatika TOMKET SNOWROAD je určena pro extrémní zimní klimatické podmínky jako je sníh, led a mráz a to díky velmi měkké směsi s vysokým podílem siliky. Proto je doporučována pro náročné zimní podmínky s nízkými teplotami, mrazem a dostatkem sněhu, kde podává ty nejvyšší výkony. Asyme
můžete mít 5.11.
Nová zimní pneumatika TOMKET SNOWROAD je určena pro extrémní zimní klimatické podmínky jako je sníh, led a mráz a to díky velmi měkké směsi s vysokým podílem siliky. Proto je doporučována pro náročné zimní podmínky s nízkými teplotami, mrazem a dostatkem sněhu, kde podává ty nejvyšší výkony. Asyme
můžete mít 5.11.
Nová zimní pneumatika TOMKET SNOWROAD je určena pro extrémní zimní klimatické podmínky jako je sníh, led a mráz a to díky velmi měkké směsi s vysokým podílem siliky. Proto je doporučována pro náročné zimní podmínky s nízkými teplotami, mrazem a dostatkem sněhu, kde podává ty nejvyšší výkony. Asyme
můžete mít 5.11.
Nová zimní pneumatika TOMKET SNOWROAD je určena pro extrémní zimní klimatické podmínky jako je sníh, led a mráz a to díky velmi měkké směsi s vysokým podílem siliky. Proto je doporučována pro náročné zimní podmínky s nízkými teplotami, mrazem a dostatkem sněhu, kde podává ty nejvyšší výkony. Asyme
můžete mít 5.11.
Nová zimní pneumatika TOMKET SNOWROAD je určena pro extrémní zimní klimatické podmínky jako je sníh, led a mráz a to díky velmi měkké směsi s vysokým podílem siliky. Proto je doporučována pro náročné zimní podmínky s nízkými teplotami, mrazem a dostatkem sněhu, kde podává ty nejvyšší výkony. Asyme
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu brzdné dráhy z 80 km/h na mokré vozovce s následujícími výsledky: francouzský prestižní výrobce 26,9 m, TOMKET SPORT 27,2 m, český výrobce pneumatik 27,6 m a zástupce evropského středního segmentu 28,2 m. Přestože se jedná o náš základní model, sn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu brzdné dráhy z 80 km/h na mokré vozovce s následujícími výsledky: francouzský prestižní výrobce 26,9 m, TOMKET SPORT 27,2 m, český výrobce pneumatik 27,6 m a zástupce evropského středního segmentu 28,2 m. Přestože se jedná o náš základní model, sn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu brzdné dráhy z 80 km/h na mokré vozovce s následujícími výsledky: francouzský prestižní výrobce 26,9 m, TOMKET SPORT 27,2 m, český výrobce pneumatik 27,6 m a zástupce evropského středního segmentu 28,2 m. Přestože se jedná o náš základní model, sn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu brzdné dráhy z 80 km/h na mokré vozovce s následujícími výsledky: francouzský prestižní výrobce 26,9 m, TOMKET SPORT 27,2 m, český výrobce pneumatik 27,6 m a zástupce evropského středního segmentu 28,2 m. Přestože se jedná o náš základní model, sn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu brzdné dráhy z 80 km/h na mokré vozovce s následujícími výsledky: francouzský prestižní výrobce 26,9 m, TOMKET SPORT 27,2 m, český výrobce pneumatik 27,6 m a zástupce evropského středního segmentu 28,2 m. Přestože se jedná o náš základní model, sn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu brzdné dráhy z 80 km/h na mokré vozovce s následujícími výsledky: francouzský prestižní výrobce 26,9 m, TOMKET SPORT 27,2 m, český výrobce pneumatik 27,6 m a zástupce evropského středního segmentu 28,2 m. Přestože se jedná o náš základní model, sn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.11.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.11.
TOMKET je nová značka high performance pneumatik pro řidiče požadující co nejlepší poměr mezi kvalitou a cenou pneumatiky. Pro řidiče, kteří nechtějí dělat kompromisy mezi bezpečím a výkonem pneumatiky. Pro řidiče, kterým nejde v první řadě o zvučné jméno na bočnici pneu, ale o spolehlivý výkon v reálném, každodenním provozu. Za značkou TOMKET stojí technologičtí a výrobní partneři z Evropy a Asie.