10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Tescoma Pružná láhev PAPU PAPI 200 ml, se lžičkou, růžová Tescoma Dětská termoska s brčkem BAMBINI 300 ml, nerez 668178, růžová
Tescoma Pružná láhev PAPU PAPI 200 ml, se lžičkou, růžová

Pružná láhev PAPU PAPI 200 ml, se lžičkou je vynikající pro podávání ovocných, zeleninových a obilných kaší, pyré apod. Děti od 6 měsíců nakrmíte z láhve s nasazenou lžičkou, děti od 12 měsíců mohou pokrmy z pružné láhve sát. Vyrobeno z prvotřídního silikonu a odolného plastu. Láhev lze sterilizovat.

můžete mít DNES

Od MALL
Tescoma Savička PAPU PAPI, 2 ks, Y Tescoma Dětská termoska s brčkem BAMBINI 300 ml, nerez 668178, růžová
Tescoma Savička PAPU PAPI, 2 ks, Y

Náhradní antikoliková silikonová savička pro krmení dětí od 6. měsíce. Určeno pro láhve PAPU PAPI 150 a 250 ml. Savičky lze sterilizovat. Savička Y pro děti od šestého měsíce po narození.

můžete mít DNES

Od MALL
Tescoma Dětská termoska s brčkem BAMBINI 300 ml, nerez 668178, růžová Tescoma Dětská termoska s brčkem BAMBINI 300 ml, nerez 668178, růžová
Tescoma Dětská termoska s brčkem BAMBINI 300 ml, nerez 668178, růžová

Dětská termoska s brčkem BAMBINI 300ml,nerez značky TESCOMA je dvouplášťová vakuová termoska, která uchová dětské nápoje teplé nebo vychlazené. Díky pružnému silikonovému brčku budou vaše děti spokojené. Vhodné od 12 měsíců.

Momentálně nedostupné

Od MALL

Společnost Tescoma s.r.o., držitel ochranné známky Tescoma, je česká firma bez zahraniční kapitálové účasti. Zabývá se především vývojem, designem a následně prodejem značkových kuchyňských potřeb.

Dlouhodobé úspěchy značky Tescoma stojí zejména na mimořádně široké a ucelené nabídce kuchyňských potřeb, prvotřídní kvalitě použitých materiálů a na dokonalém zpracování výrobků. Ty v neposlední řadě vynikají svým originálním designem.

Od svého vzniku v roce 1992 zůstává Tescoma věrná původním zásadám, a to:

  • Nabízet široký sortiment výrobků prvotřídní kvality za příznivé ceny.
  • Uplatňovat a rozvíjet vlastní vývoj a originální design kuchyňských potřeb.
  • Propagovat obchodní značku a dobré jméno České republiky ve světě.