Cena
Stav zboží
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Masivní pánev i-PREMIUM Stone s průměrem 32 cm s unikátně zvrásněným antiadhezním povlakem s charakterem neleštěného přírodního kamene. Pokrmy se na speciálně strukturovaném povrchu pánve nepřipalují.
můžete mít ZÍTRA
Hluboká pánev PRESIDENT Stone s poklicí s průměrem 28 cm od značky Tescoma má prvotřídní antiadhezní povlak uvnitř i vně nádoby, který je vysoce odolný, vhodný i pro neostré kovové kuchyňské nářadí. Pokrmy v této pánvi se nepřipalují a zachovávají si přirozenou chuť i šťavnatost. Je vhodná na všechny typy sporáků i do pečící trouby.
můžete mít ZÍTRA
Pokrmy se na speciálně strukturovaném povrchu pánve nepřipalují. Hluboká pánev s unikátně zvrásněným antiadhezním povlakem o průměru 28 cm má charakterem neleštěného přírodního kamene.
můžete mít ZÍTRA
Pánev GrandCHEF je masivní pánev s nerezovým indukčním dnem s nerezovými úchyty. Průměr pánve je 24 cm a je vhodná na všechny typy sporáků i do pečící trouby. Má broušený hliníkový povrch, který je chráněný vysoce odolnou vrstvou. Vhodná do myčky na nádobí.
můžete mít ZÍTRA
Hluboká pánev s unikátně zvrásněným antiadhezním povlakem o průměru 24 cm má charakterem neleštěného přírodního kamene. Pokrmy se na speciálně strukturovaném povrchu pánve nepřipalují.
můžete mít ZÍTRA
Masivní pánev i-PREMIUM Stone s průměrem 32 cm s unikátně zvrásněným antiadhezním povlakem s charakterem neleštěného přírodního kamene. Pokrmy se na speciálně strukturovaném povrchu pánve nepřipalují.
můžete mít ZÍTRA
Hluboká pánev o výšce osm centimetrů je oceněná německou společností za design. Masivní kuchyňská pánev s odnímatelnou rukojetí vynikající pro přípravu pokrmů na sporáku i v troubě.
Momentálně nedostupné
Společnost Tescoma s.r.o., držitel ochranné známky Tescoma, je česká firma bez zahraniční kapitálové účasti. Zabývá se především vývojem, designem a následně prodejem značkových kuchyňských potřeb.
Dlouhodobé úspěchy značky Tescoma stojí zejména na mimořádně široké a ucelené nabídce kuchyňských potřeb, prvotřídní kvalitě použitých materiálů a na dokonalém zpracování výrobků. Ty v neposlední řadě vynikají svým originálním designem.
Od svého vzniku v roce 1992 zůstává Tescoma věrná původním zásadám, a to:
- Nabízet široký sortiment výrobků prvotřídní kvality za příznivé ceny.
- Uplatňovat a rozvíjet vlastní vývoj a originální design kuchyňských potřeb.
- Propagovat obchodní značku a dobré jméno České republiky ve světě.