10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Sony PlayStation 5 - Pulse 3D Wireless Headset, černá/bílá (PS719387909) Sony PlayStation 5 - Pulse 3D Wireless Headset, černá/bílá (PS719387909)
Sony PlayStation 5 - Pulse 3D Wireless Headset, černá/bílá (PS719387909)

Bezdrátová herní sluchátka3D prostorovým zvukem pro konzoli PlayStation 5. Sony PS5 – Pulse 3D Wireless Headset ve stylovém černobílém provedení jsou skvělým herním doplňkem ke konzoli PlayStation 5. Bezdrátové připojení díky technologii Radio Frequency.

Momentálně nedostupné

Od MALL
Sony PS5 - Bezdrátová sluchátka PULSE 3D Midnight Black Sony PS5 - Bezdrátová sluchátka PULSE 3D Midnight Black
Sony PS5 - Bezdrátová sluchátka PULSE 3D Midnight Black

Sluchátka pro PlayStation 5. Vybavena mikrofonem. Kompatibilní i s PC, PS4. Uzavřená konstrukce. Vybavena mikrofonem. Vytříbené provedení. Pohodlná čelenka a vylepšené náušníky. 2 mikrofony potlačující okolní hluk. Vestavěná baterie s kapacitou na 12 hodin bezdrátového přehrávání. Snadno přístupné ovládací prvky. Nabíjení přes USB-C port. Audio kabel s 3,5mm konektorem.

Momentálně nedostupné

Od MALL

Sony je jedna z největších mediálních korporací s centrálou v japonském Tokiu. Jde o předního výrobce elektroniky, videa, video her, nástrojů komunikace a produktů informačních technologií pro konzumní i profesionální trh. Zaujímá jedinečné postavení jako jedna z vedoucích světových spotřebitelských značek.

Základním nosníkem výroby je výpočetní technika Vaio, digitální fotoaparáty, fototiskárny, domácí audio a video technika (domácí kina), Sony PlayStation, mobilní telefony Sony, automobilové navigace, záznamová média, baterie a mnoho dalších.

V České republice působí od roku 1993. Značka Sony je v České republice velmi vysoce ceněna, což dokazuje i několikanásobné ocenění zlatým Rhodem, cenou za firemní design.

Specializace

Televizory, domácí kina, přenosná audia, digitální kompakty a zrcadlovky, či paměťové karty.

.