Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
SoundBar – 5.0, HDMI (1× výstup), LAN, Wi-Fi, Multiroom, AirPlay, ARC, hlasový asistent, mikrofon, Dolby Atmos, Dolby Digital Plus, Dolby Digital, Spotify, Tidal, Apple Music, Google Play Music, ovládání přes zařízení s iOS nebo Androidem
můžete mít 4.1. - 5.1.
SoundBar – 5.0, HDMI (1× výstup), LAN, Wi-Fi, Multiroom, AirPlay, ARC, hlasový asistent, mikrofon, Dolby Atmos, Dolby Digital Plus, Dolby Digital, Spotify, Tidal, Apple Music, Google Play Music, ovládání přes zařízení s iOS nebo Androidem
můžete mít 4.1. - 5.1.
Díky přelomové technologii Sound Motion™ probudí reproduktor Arc Ultra vaši zábavu k životu jako žádný jiný soundbar.
můžete mít 4.1. - 5.1.
Elegantní zvuková základna pro televizi, filmy, hudbu a další. SoundBar 3.0, aktivní bezdrátový subwoofer, optické digi audio (1× vstup), Wi-Fi, Multiroom, AirPlay, Dolby Digital Plus, Spotify, Apple Music
Momentálně nedostupné
SoundBar – 5.1, bezdrátový subwoofer, optické digi audio (výstup), LAN, Wi-Fi, Multiroom, AirPlay, Chromecast, Dolby Digital, Spotify, Tidal, Deezer, Apple Music, Google Play Music, YouTube Premium, ovládání přes zařízení s iOS nebo Androidem
Momentálně nedostupné
SoundBar – 5.1, bezdrátový subwoofer, optické digi audio (výstup), LAN, Wi-Fi, Multiroom, AirPlay, Chromecast, Dolby Digital, Spotify, Tidal, Deezer, Apple Music, Google Play Music, YouTube Premium, ovládání přes zařízení s iOS nebo Androidem
Momentálně nedostupné
Společnost Sonos byla založena v roce 2002 s cílem objevit domácí audio pro digitální věk. Její vize je jednoduchá – naplnit každý domov hudbou. Zajímá se o každého posluchače hudby, který miluje hudbu v každém koutě místnosti svého domova. Se skladbami, které posluchač miluje, objeví nový způsob poslechu hudby, a to vše s nejvyšší kvalitou zvuku. Společnost působí po celém světě ve více než 60 zemích, v sedmi jazycích a její produkty nabízí přes tisíc prodejců. Neustále hledá způsoby, jak zlepšit zážitek poslechu s novými produkty a novým softwarem. Neustále investuje do způsobů, jak poskytnout jejím zákazníkům co nejlepší zážitek. Dodržuje to, co si stanovila. Mění způsob, jak mohou lidé poslouchat hudbu – v jednom domě v jeden čas.