Cena
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
SENCOR SHX 002 filtr pro SHF 200×
můžete mít 28.11. - 29.11.
Zdraví je to nejcennější, co máme, a proto je důležité se o něj s láskou starat. Digitální tlakoměr Sencor vám snadno a rychle změří systolický a diastolický tlak a srdeční pulz. Pokud jsou naměřené hodnoty mimo normu ozve se varovná indikace hrozící srdeční arytmie.
Momentálně nedostupné
Osobní váha Sencor SBS 6015 nejenom designově ozdobí vaši koupelnu, ale také se postará o kompletní diagnostiku vaší váhy. Kromě klasického vážení měří i obsah tělesného tuku, vody, svalstva a kostí. Nosnost do 180 kg.
Momentálně nedostupné
SENCOR SBS 8000BK Osobní váha
Momentálně nedostupné
Princip vysokofrekvenčního ultrazvukového oscilátoru (2,4 MHz) Vhodný pro místnosti do 35 m2 Provozní doba 16 hodin bez nutnosti doplňovat vodu Zvlhčovací výkon 250 ml/hod.
Momentálně nedostupné
SENCOR SHF 2080WH zvlhčovač vzduchu
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.