Cena
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Náhradní filtr SHX 002 pro zvlhčovače řady SHF 200×.
můžete mít ZÍTRA
SENCOR SHX 002 filtr pro SHF 200×
můžete mít 12.9. - 13.9.
Ochrana proti přehřát. Kontrolka zapnutí.
můžete mít 10.9. - 11.9.
Extra měkký načechraný beránek, sherpa. Japonská technologie vodičů zaručuje spolehlivost výrobku.
můžete mít 12.9. - 13.9.
9 teplotní nastavení s podsvětlenými číslicemi. Japonská technologie vodičů zaručuje spolehlivost výrobku.
můžete mít 12.9. - 13.9.
Velmi pohodlná molitanová EXTRA mezivrstva. 3 podsvícené stupně nastavení teploty.
můžete mít 12.9. - 13.9.
Ochrana proti přehřátí. Doporučená doba předehřátí 30 min.
můžete mít 12.9. - 13.9.
Osobní fitness váha Sencor SBS 6025WH nejenže zváží hmotnost, ale ukazuje i další naměřené hodnoty, jako je procento tělesného tuku, vody, svaloviny a kostí a BMI. Paměť pro až 12 uživatelů umožňuje využití celou rodinou; váha sama od sebe rozpozná uživatele.
Momentálně nedostupné
SENCOR SBS 6015BK osobní váha
Momentálně nedostupné
SENCOR SBS 2302SN Osobní váha
Momentálně nedostupné
SENCOR SHF 902BK zvlhčovač vzduchu
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.