10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR elektrický zavařovací hrnec SPP 3200SS SENCOR elektrický zavařovací hrnec SPP 3200SS
SENCOR elektrický zavařovací hrnec SPP 3200SS

Zavařovací hrnec s objemem 27 l a plynule nastavitelným termostatem. SENCOR SPP 3200SS disponuje kapacitou 14 zavařovacích sklenic o objemu 1 litr a dvojnásobným bezpečnostním jištěním. Díky skrytému topnému tělesu, můžete v hrnci připravovat i omáčky, polévky nebo horké nápoje, ty si můžete rovnou stočit do hrníčku pomocí integrovaného výtokového kohoutu.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
SENCOR elektrický zavařovací hrnec SPP 2200SS SENCOR elektrický zavařovací hrnec SPP 3200SS
SENCOR elektrický zavařovací hrnec SPP 2200SS

Zavařovací hrnec s objemem 27 l a plynule nastavitelným termostatem. SENCOR SPP 2200SS disponuje kapacitou 14 zavařovacích sklenic o objemu 1 litr a dvojnásobným bezpečnostním jištěním. Díky skrytému topnému tělesu, můžete v hrnci připravovat i omáčky, polévky nebo horké nápoje, ty si můžete rovnou stočit do hrníčku pomocí integrovaného výtokového kohoutu.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.