Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Sada vysílaček s velkým podsvíceným displejem a funkcí potlačení okolního šumu. 16 kanálů na frekvenci 446 MHz s dosahem až 7 km, výkon 0,5W. Napájení 3× AAA baterie (nejsou součástí balení).
můžete mít 10.7.
Sada dvou mobilních radiostanic s dosahem až 8 km v otevřeném terénu, 16 kanálů s 38 CTCSS a 83 DCS subkanály, automatické skenování, technologie pro potlačení šumu, frekvenční pásmo 446 MHz, vysílací výkon 0,5 W, velký podsvícený displej, nabíjecí a audio konektor, držák na opasek.
můžete mít 10.7.
Sada dvou osobních mobilních radiostanic s dosahem až 5 km v otevřeném terénu. Pracují na frekvenčním pásmu 446 MHz. Další funkce: zámek kláves, svítilna, podsvícený displej. Napájení: 3 x AAA alkalické baterie (nejsou součástí dodávky).
můžete mít 10.7.
Síťový adaptér pro nabíjení dobíjecích baterií 2 vysílaček Sencor SMR 220 nebo SMR 130 Pouze pro nabíjení dobíjitelných baterií Nepoužívejte ve spojení se standardními bateriemi, hrozí nebezpečí …
můžete mít 12.7. - 15.7.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.