10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR ústní sprcha SOI 2200SL SENCOR ústní sprcha SOI 2200SL
SENCOR ústní sprcha SOI 2200SL

Ústní sprcha10 stupni tlaku vody je vhodná pro všechny typy dásní. SENCOR SOI 2200SL disponuje výměnnými hlavicemi pro dokonalé vyčištění všech prostor, včetně jazyka nebo rovnátek. Technologie Quadpacer vám pomůže s rovnoměrným čištěním celého chrupu.

můžete mít 23.11.

Od MALL
SENCOR ústní sprcha SOI 3312WH SENCOR ústní sprcha SOI 2200SL
SENCOR ústní sprcha SOI 3312WH

Ústní sprcha se 3 režimy čištění a 5 stupni tlaku vody SENCOR SOI 3312WH disponuje výměnnými hlavicemi pro dokonalé vyčištění všech prostor, včetně jazyka nebo rovnátek. Technologie Quadpacer vám pomůže s rovnoměrným čištěním celého chrupu.

můžete mít 23.11.

Od MALL
SENCOR Ústní sprcha SOI 1100SL SENCOR ústní sprcha SOI 2200SL
SENCOR Ústní sprcha SOI 1100SL

Ústní sprcha dokáže účinně odstranit bakterie, zbytky jídla a plak v mezizubních prostorech a parodontálních váčcích.

Momentálně nedostupné

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.