Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Tyčový vysavač 2 v 1 nabízí naprostou volnost pohybu bez napájecího kabelu. Sencor SVC 8618GD na jedno nabití vydrží v provozu až 45 minut a je velmi lehký, tichý a snadno ovladatelný. Nechybí ani systém cyklónové filtrace HEPA a praktické doplňkové příslušenství.
můžete mít ZÍTRA
Tyčový vysavač 2 v 1 s vyjímatelnou ruční jednotkou a s bezkabelovým provedením. SENCOR 2 v 1 SVC 7811WH je vybaven Li-Ion baterií s dobou provozu až 25 minut, systémem cyklónové filtrace HEPA a ergonomickou rukojetí. 2 rychlosti provozu.
můžete mít DNES
Tyčový vysavač 4 v 1 je poháněný extra silným BLDC motorem o výkonu 400 W. SENCOR 4 v 1 SVC 0725BK nabízí odnímatelnou jednotku, HEPA cyklónový filtrační systém a vynikající ovladatelnost. Bohaté příslušenství pro rychlý a snadný úklid v domácnosti.
můžete mít ZÍTRA
Tyčový vysavač 2 v 1 s odnímatelnou ruční jednotkou a digitálním motorem s 250 W. SENCOR SVC 7523BK nabízí cyklonový filtrační systém HEPA, LED osvětlení hubice a 360° technologii. Výdrž až 45 minut.
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.