Cena
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
ALL-IN ONE čistič obrazovky odstraní nečistoty a prach z vašeho chytrého zařízení. Unikátní kombinace hadříku z mikrovlánka a čistícího roztoku v jednom těle umožňuje vyčistit obrazovku ať jste kdekoli. Malé rozměry zajistí pohodlný přenos čističe sebou. Čistič obrazovky je vhodný pro mobilní telefony, tablety, notebooky a další zařízení s dotykovou obrazovkou. Hadřík je možné umýt pod tekoucí vodou. Vyvarujte se kontaktu s očima a ústy.
můžete mít ZÍTRA
HDMI splitter Snadné použití: Instalace během chvilky, bez potřeby nastavení Podporuje Full 3D a rozlišení 4K x 2K Jeden HDMI vstup, osm HDMI výstupů Podporuje nejvyšší rozlišení video signálu 2160p …
můžete mít 10.12. - 11.12.
Auto adaptér 12V pro použití LCD Sencor v automobilu. Díky tomuto adaptéru je možné napájet TV z auto zapalovače.
můžete mít ZÍTRA
SENCOR SMP ATV2 ANDROID TV BOX
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.