Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Elektrický topinkovač pro opečení dvou toustů. Sencor STS 2607BK nabízí elektronický časovač se 7 stupni nastavení intenzity opečení. Díky funkci automatického centrování jsou tousty rovnoměrně opečené. Samozřejmostí jsou protiskluzové nožičky a výsuvná miska pro snadné odstranění drobečků.
můžete mít DNES
Elektrický topinkovač pro opečení dvou toustů. Sencor STS 2606WH nabízí elektronický časovač se 7 stupni nastavení intenzity opečení. Díky funkci automatického centrování jsou tousty rovnoměrně opečené. Samozřejmostí jsou protiskluzové nožičky a výsuvná miska pro snadné odstranění drobečků.
můžete mít DNES
Elektrický topinkovač v prémiovém nerez designu. Sencor STS 5070SS nabízí 4 otvory pro opékání toastů, opékací mřížku na ohřev a rozpékání housek a 9 stupňů nastavení intenzity opečení. Vyniká i funkcí High Lift pro snadné vyjmutí menších kousků pečiva a funkcí automatického centrování pro rovnoměrný ohřev silných i tenkých toastů.
můžete mít DNES
Electrický topinkovač v prémiovém nerezovém designu. Sencor STS 5050SS nabízí 2 otvory pro opékání toastů, opékací mřížku na ohřev a rozpékání pečiva a k dispozici má 9 stupňů nastavení intenzity opečení. Nechybí ani funkce High Lift pro snadné vyjmutí menších kousků pečiva nebo výsuvná miska na jeden stisk pro snadné odstranění drobků.
můžete mít DNES
Topinkovač s devíti stupni intenzity propečení pro 2 tousty. Sencor STS 6057CH zajistí rovnoměrné opečení a disponuje také elektrickým časovačem. Topinkovač v zajímavé světlehnědé barvě lze ale také vypnout před koncem nastaveného času.
můžete mít DNES
Topinkovač s příkonem 930 W a se 2 otvory pro opékání pečiva. SENCOR STS 7501BK nabízí funkce opakovaného ohřevu, okamžitého přerušení provozu před koncem nastavení času a rozpékání/rozmrazování mraženého pečiva. Výsuvná miska na drobky.
můžete mít DNES
SENCOR STS 2607BK topinkovač
můžete mít 28.11. - 29.11.
SENCOR STS 5050SS Topinkovač
můžete mít 28.11. - 29.11.
SENCOR STS 5070SS Topinkovač
můžete mít 28.11. - 29.11.
Topinkovač s devíti stupni intenzity propečení pro 2 tousty. Sencor STS 6056GD zajistí rovnoměrné opečení a disponuje také elektrickým časovačem. Topinkovač v metalické zlatavé barvě lze ale také vypnout před koncem nastaveného času.
můžete mít DNES
SENCOR STS 6056GD Topinkovač
můžete mít 28.11. - 29.11.
SENCOR STS 6057CH Topinkovač
můžete mít 28.11. - 29.11.
Topinkovač s devíti stupni intenzity propečení pro 2 tousty. Sencor STS 6058BK zajistí rovnoměrné opečení a disponuje také elektrickým časovačem. Topinkovač v elegantní metalické černé barvě lze také vypnout před koncem nastaveného času.
můžete mít DNES
SENCOR STS 6058BK Topinkovač
můžete mít 28.11. - 29.11.
Topinkovač s příkonem 930 W a se 2 otvory pro opékání pečiva. SENCOR STS 7200WH nabízí funkce opakovaného ohřevu, okamžitého přerušení provozu před koncem nastavení času a rozpékání/rozmrazování mraženého pečiva. Výsuvná miska na drobky.
Momentálně nedostupné
Topinkovač Sencor STS 2652 RD v nerezovém provedení má dva otvory pro opékání, elektronický časovač a tlačítko „Stop“ pro přerušení provozu.
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.