Cena
Stav zboží
Dostupnost
- Řadit podle
- Nejprodávanější
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
Stolní ventilátor s průměrem 40 cm a příkonem 50 W. SENCOR SFE 4037WH-EUE3 je vybaven 3 rychlostmi, automatickou horizontální rotací v úhlu 90°s možností vypnutí a nastavitelný úhel sklonu. Protiskluzové nožky a ochrana proti přehřátí.
Momentálně nedostupné
Stolní ventilátor SFE 2311BK můžete postavit na každý stůl nebo polici, aby vás ochladil v každém horku. Ventilátor je otočný o 90°, má nastavitelný úhel sklonu a 2 rychlosti. Bezpečné používání zajišťuje přední a zadní kovová ochranná mřížka, protiskluzové nožky a ochrana proti přehřátí.
můžete mít DNES
Stolní ventilátor s průměrem 30 cm a příkonem 50 W. SENCOR SFE 3027WH-EUE3 je vybaven 3 rychlostmi, automatickou horizontální rotací v úhlu 90°s možností vypnutí a nastavitelný úhel sklonu. Protiskluzové nožky a ochrana proti přehřátí.
můžete mít DNES
Stolní ventilátor SFE 4021BK můžete postavit na každý stůl nebo polici, aby vás ochladil v každém horku. Ventilátor je otočný o 90°, má nastavitelný úhel sklonu a 3 rychlosti. Bezpečné používání zajišťuje přední a zadní kovová ochranná mřížka, protiskluzové nožky a ochrana proti přehřátí.
můžete mít ZÍTRA
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.