Cena
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Nejprodávanější
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
Stolní elektrický gril v prémiovém bambusovém designu s příkonem 2000 W. SENCOR SBG 206BK je vybaven nastavitelným ovládáním teploty, výsuvnou odkapávací miskou, tepelně odolnými rukojeťmi a snímatelným termostatem.
můžete mít DNES
Stolní elektrický gril 2 v 1 s rovnou a žebrovanou grilovací plochou. SENCOR SBG 104BK je vybaven nastavitelným ovládáním teploty, výsuvnou odkapávací miskou, tepelně odolnými rukojeťmi a snímatelným termostatem.
můžete mít DNES
Elektrický stolní gril Sencor SBF 106BK s kombinovanou, nepřilnavou grilovací plochou, termoregulací a funkcí keep warm pro udržování teploty. Vyjímatelná miska na odkapávání a protiskluzové nožky dodávají dostatečný komfort při grilování.
můžete mít ZÍTRA
Stolní elektrický gril 2 v 1 s rovnou a žebrovanou grilovací plochou. SENCOR SBG 108BK je vybaven ovládáním teploty, odolným granitovým povrchem, tepelně odolnými rukojeťmi a snímatelným termostatem.
můžete mít ZÍTRA
SENCOR SBG 108BK elektrický gril
můžete mít 20.11. - 21.11.
SENCOR SBG 206BK elektrický gril
můžete mít 20.11. - 21.11.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.