Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Elektrický zubní kartáček Sencor SOC 1101RD dokáže odstranit plak několikanásobně lépe než při běžném čištění. Profesionální mechanismus pečuje o zdraví dásní speciálně nastaveným kmitáním. Chytrý časovač také rozdělí mytí na 4 bloky pro nejlepší čištění díky technologii Quadpacer.
můžete mít DNES
můžete mít DNES
můžete mít DNES
Dětský zubní kartáček se 2 režimy a rychlostí stěrů až 12 000 za minutu. SENCOR SOC 0810BL nabízí ergonomický design, vodotěsnou úpravu IPX 7 a ergonomický design.
můžete mít DNES
Dětský zubní kartáček se 2 režimy a rychlostí stěrů až 12 000 za minutu. SENCOR SOC 0810RS nabízí ergonomický design, vodotěsnou úpravu IPX 7 a ergonomický design.
můžete mít DNES
Sada 2 zubních kartáčků s 5 přednastavenými programy a 45 000 stěry za minutu. SENCOR SOC 2271SR Couple Set disponuje LED ukazatelem stavu baterie, IPX7 stupněm vodotěsné ochrany a výdrží baterie až 45 dní při každodenním čištění. Chytrý časovač rozdělí čištění na 4 bloky.
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.