Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
SENCOR SNB 4301RD nutri mixér
můžete mít 28.11. - 29.11.
Sencor SNB 4302SS nutri mixér. Extrahuje těžko dosažitelné výživné látky obsažené v semínkách, obilovinách, ořeších, umožňuje rozsekání celého ovoce a zeleniny. Mění celé ovoce, ořechy, zeleninu, semínka a další superpotraviny na dokonalou tekutou energii pro vaše tělo. Výživné koktejly mohou podporovat zlepšení kvality spánku, trávení a zotavení po sportovním výkonu.
můžete mít DNES
SENCOR SNB 4302SS nutri mixér
můžete mít 28.11. - 29.11.
Smoothie mixér ve fialovém provedení s pulzním spínačem. Sencor SBL 2215VT má ve výbavě 2 láhve o objemu 0,6 l a 0,3 l vyrobené z nárazuvzdorného tritanu. Protiskluzové přísavky jsou zárukou stability během používání.
Momentálně nedostupné
Nutri mixér SNB 6600BK mění ovoce, ořechy, zeleninu, semínka a další superpotraviny na dokonalou tekutou energii pro vaše tělo. Mixér má tři přednastavené mixovací programy, šest vysoce kvalitních snímatelných nožů a dvě nádoby.
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.