Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
můžete mít 14.10.
Robotický vysavač s možností mokrého stírání s průtokem vody regulovaným omocí elektrického čerpadla. SENCOR 2v1 Active AllFloor GYRO WiFi SRV 8550BK je vybavane navigací Sencor Nav 16.0, infračerveným předním senzorem proti nárazu a gyroskopem pro navádění v prostoru. Provozní doba až 90 minut. Dálkové ovládání pomocí Wi-Fi aplikace.
můžete mít 12.10.
Robotický vysavač s Lidar navigací vysává a mopuje. SENCOR SRV 9150WH je vybaven navigací UVC dezinfekcí, infra čidly, čidly pro detekci schodů a chytrým plánováním. Ideální pro čištění koberců, plovoucích podlah, parket, linolea a dlažby.
můžete mít 12.10.
Robotický vysavač na všechny typy podlah zajistí dokonalou čistotu a lesk. SENCOR SRV 4550WH nabízí funkci mopování, sací výkon 1600 Pa a dobu provozu až 100 minut. SENCOR Smart Gyro pro efektivní pohyb v prostoru.
můžete mít 13.10.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.