Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Nejprodávanější
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
Velké mušle přes uši, dobře vyladěný zvuk díky výkonným 40mm měničům a klasické kabelové připojení nabízí elegantní přenosná drátová sluchátka SENCOR SEP 636, která se hodí pro běžné každodenní používání. Skrze 3,5mm jack konektor je snadno připojíte k notebooku, tabletu i k smartphonu. Na uších jsou velmi pohodlná.
můžete mít DNES
Potrpíte-li si na modernost a trendovost, budou se vám líbit stylová kabelová sluchátka SENCOR SEP 433 s opravdu moderním minimalistickým designem v černočerné barvě. Mají 40mm měniče pro kvalitní zvuk, připojují se 1,2m kabelem s 3,5mm jackem, disponují mikrofonem pro handsfree a jsou velmi pohodlná díky polstrování.
můžete mít DNES
Pěkná, kvalitní, dobře hrající a za příjemnou cenu – taková jsou kabelová špuntová sluchátka SENCOR SEP 172 VCM osazená výkonnými 10mm měniči pro dobrý zvuk u muziky napříč všemi hudebními žánry. Připojují se 1,2m kabelem, na kterém je vestavěné dálkové ovládání i mikrofon pro handsfree hovory.
můžete mít DNES
Dětská sluchátka přes hlavu chránící mladý sluch hlučností, která nepřesáhne 85 dB. Philips SEP 255 pohodlně sednou na hlavu malých posluchačů s měniči o velikosti 30mm. Standardní konektor 3,5mm jack umožňuje připojení k většině zvukových zařízení. Součástí balení jsou navíc 3 sady nálepek.
můžete mít DNES
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.