10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR SCP 1763BK SENCOR sklokeramický vařič SCP 2803BK
SENCOR SCP 1763BK

Jednoplotýnkový sklokeramický vařič s příkonem 1200 W. SENCOR SCP 1763BK se ovládá pomocí otočného termostatu a během několika minut se zvládne rozpálit až na 500 °C. Díky hladkému povrchu se snadno čistí a udržuje.

můžete mít DNES

Od MALL
SENCOR SCP 2263BK SENCOR sklokeramický vařič SCP 2803BK
SENCOR SCP 2263BK

Dvpouplotýnkový sklokeramický vařič s příkonem 2400 W. SENCOR SCP 2263BK se ovládá pomocí otočného termostatu a během několika minut se zvládne rozpálit až na 500 °C. Díky hladkému povrchu se snadno čistí a udržuje.

můžete mít DNES

Od MALL
SENCOR sklokeramický vařič SCP 2803BK SENCOR sklokeramický vařič SCP 2803BK
SENCOR sklokeramický vařič SCP 2803BK

Dvpouplotýnkový sklokeramický vařič s příkonem 3500 W. SENCOR SCP 2803BK je vybaven nastavením výkonu po krocích po 100W, nezávislým digitálním ovládáním a displejem pro každou plotýnku, časovačem a tepelnou pojistkou.

můžete mít DNES

Od MALL

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.