10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR SPS 6 Zdroj Stab. 600 mA Univ. SENCOR SPS 22 Zdroj.Stab. 2250 mA Univ.
SENCOR SPS 6 Zdroj Stab. 600 mA Univ.

SENCOR SPS 6 Zdroj Stab. 600 mA Univ.

můžete mít 27.11. - 28.11.

SENCOR SPS X 12V AUTOADAPTÉR K TV SENCOR SPS 22 Zdroj.Stab. 2250 mA Univ.
SENCOR SPS X 12V AUTOADAPTÉR K TV

SENCOR SPS X 12V AUTOADAPTÉR K TV

můžete mít 27.11. - 28.11.

SENCOR SPS 22 Zdroj.Stab. 2250 mA Univ. SENCOR SPS 22 Zdroj.Stab. 2250 mA Univ.
SENCOR SPS 22 Zdroj.Stab. 2250 mA Univ.

SENCOR SPS 22 Zdroj.Stab. 2250 mA Univ.

můžete mít 27.11. - 28.11.

SENCOR SPS 15 Zdroj Stab. 1500 mA Univ. SENCOR SPS 15 Zdroj Stab. 1500 mA Univ.
SENCOR SPS 15 Zdroj Stab. 1500 mA Univ.

SENCOR SPS 15 Zdroj Stab. 1500 mA Univ.

můžete mít 27.11. - 28.11.

SENCOR SPS 10 Zdroj Stab. 1000 mA Univ. SENCOR SPS 15 Zdroj Stab. 1500 mA Univ.
SENCOR SPS 10 Zdroj Stab. 1000 mA Univ.

SENCOR SPS 10 Zdroj Stab. 1000 mA Univ.

můžete mít 27.11. - 28.11.

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.