10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR SSM 1100 sendvičovač SENCOR SSM 1100 sendvičovač
SENCOR SSM 1100 sendvičovač

SENCOR SSM 1100 sendvičovač

můžete mít 20.11. - 21.11.

SENCOR SSM 9510SS SENCOR SSM 1100 sendvičovač
SENCOR SSM 9510SS

Sendvičovač 5 v 1 pro přípravu sendvičů, grilování masa nebo pečení vaflí. SENCOR SSM 9510SS je vybaven 5 výměnnými deskami s nepřilnavým povrchem. Přístroj disponuje tepelně izolovanou rukojetí a tělem, indikátorem provozu a nahřátí a bezpečnostní tepelnou pojistkou.

můžete mít DNES

Od MALL
SENCOR SSM 4220SS SENCOR SSM 1100 sendvičovač
SENCOR SSM 4220SS

Sendvičovač Sencor SSM 4220SS v kvalitním nerezovém provedení pro přípravu 2 čtvercových sendvičů. Jeho hlavními přednostmi jsou snadno čistitelné pečící plochy, automatická regulace teploty a tepelně izolovaná rukojeť a plášť.

můžete mít 17.11.

Od MALL
SENCOR SSM 3120WH SENCOR SSM 3120WH
SENCOR SSM 3120WH

Sendvičovač SSM 3120WH pro přípravu 2 čtvercových sendvičů k snídani či svačině. Jednoduché čištění nepřilnavých pečíčch desek. Indikátor provozu a nahřátí. Velmi skladný.

můžete mít DNES

Od MALL

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.