Cena
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
SENCOR SRD 2215 PLL FM RADIOPŘIJÍMAČ
můžete mít 7.8. - 8.8.
Disponuje vestavěnou 2000mAh baterií, díky které hraje až 11 h na jedno nabití – moderní přenosný Bluetooth 5.0 radiopřijímač SENCOR SRD 7757 využijete pro poslouchání muziky doma i venku, protože je snadno přenosný. Má FM PLL/DAB/DAB+ tuner, microSD slot i USB port. Hudební výkon je 1,5 W RMS.
můžete mít ZÍTRA
Rádio přenosné s DAB+ a FM PLL tunerem, RDS. Předvolby stanic 30 DAB a 30 FM. Celkový výstupní výkon 4 W, frekvenční odezva 0 až 12 kHz. LCD displej o velikosti s vysokým kontrastem. Teleskopická anténa. Rozměry 248 × 153 × 63 mm a hmotnost 0,65 kg.
můžete mít 5.8.
Internetové rádio s možností ovládání přes Bluetooth nebo dálkový ovladač. S rádiem Sencor SIR 5000WDB se přes Wi-Fi připojíte až k 26 000 online stanicím. Mezi další funkce patří automatické vypnutí, ukazování času a budík. Nabízí 8 režimů ekvalizéru a předpověď počasí pro 5 000 měst.
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.