10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Novinka
SENCOR SLE 43Q870TCSB SENCOR SLE 43Q870TCSB
SENCOR SLE 43Q870TCSB + DÁREK Venz Smart PT Camera R4259

QLED SMART TV SENCOR SLE 43Q870TCSB. Úhlopříčka 108 cm (43") s rozlišením 4K Ultra HD (3840 × 2160). QUANTUM DOT; HDR10. Tuner DVB-T2/C/S2. webOS, AI ThinQ, aplikace. Připojení Wi-Fi, Bluetooth, LAN. 4 reproduktory s Dolby Digital Plus. Rozhraní: 3× HDMI CEC (1× ARC), AV in, RJ45, optický výstup, 2× USB 2.0 (5V ⎓ 0.5 A), sluchátkový výstup 3,5 mm Jack, CI+.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
Novinka
SENCOR SLE 50Q870TCSB SENCOR SLE 43Q870TCSB
SENCOR SLE 50Q870TCSB + DÁREK Venz Smart PT Camera R4259

QLED SMART TV SENCOR SLE 50Q870TCSB. Úhlopříčka 126 cm (50") s rozlišením 4K Ultra HD (3840 × 2160). QUANTUM DOT; HDR10. Tuner DVB-T2/C/S2. webOS, AI ThinQ, aplikace. Připojení Wi-Fi, Bluetooth, LAN. 4 reproduktory s Dolby Digital Plus. Rozhraní: 3× HDMI CEC (1× ARC), AV in, RJ45, optický výstup, 2× USB 2.0 (5V ⎓ 0.5 A), sluchátkový výstup 3,5 mm Jack, CI+.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.