Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Nabíjecí stanice s adaptérem pro robotické vysavače. SENCOR SRX 004 je kompatibilní s SRV 4200 / 4250 / 6250 / 8250 / 9200 / 9250.
můžete mít ZÍTRA
Náhradní centrální kartáček měkký. SENCOR SRX 0505 balení obsahuje 1 centrální kartáček. Kompatibilní s SRV 9550BK.
můžete mít ZÍTRA
Náhradní dálkový ovladač. SENCOR SRX 0506 balení obsahuje 1 kus. Kompatibilní s SRV 9550BK.
můžete mít ZÍTRA
Náhradní nádoba na prac pro robotický vysavač. SENCOR SRX 0601 balení obsahuje 1 kus. Kompatibilní s SRV 6110BK.
můžete mít ZÍTRA
Magnetická zeď magnetická zeď pro vyhraničení prostoru pro robotický vysavač.
můžete mít 28.11. - 29.11.
SENCOR SRX 002 dálkový ovladač
můžete mít 28.11. - 29.11.
Nabíjecí stanice s adaptérem pro robotické vysavače. SENCOR SRX 003 je kompatibilní s SRV 2230TI.
můžete mít ZÍTRA
SENCOR SRX 0506 dálkový ovladač
můžete mít 28.11. - 29.11.
Sada náhradních filtrů pro robotický vysavač. SENCOR SRX 0604 balení obsahuje 5 kusů. Kompatibilní s SRV 6110BK.
můžete mít ZÍTRA
Prachovky pro fukci „Mop“ do robotických vysavačů Sencor SVC 8000B a SVC 8000S.
můžete mít ZÍTRA
SENCOR SVX 91 vymezovač prostoru
můžete mít 28.11. - 29.11.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.