Cena
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Nejprodávanější
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
Potěší každého malého nadšence nebo malou nadšenkyni do muziky – cool dětský přenosný párty reproduktor SENCOR SSS 3900 nabízí výstupní hudební výkon parádních 100 W, má Bluetooth 5.0 technologii, USB vstup, AUX In, FM PLL tuner i slot pro microSDHD kartu. Je skvělý pro karaoke zpívání.
můžete mít ZÍTRA
Skvělý hudební výkon 30 W a zvuk s neobyčejnou dynamikou vám prozáří den – přenosný Bluetooth reproduktor SENCOR SIRIUS 2 MAXI je osazený 3 převodníky a 2 pasivními basovými zářiči. Na nabití hraje až 8 h a je vybavený LED osvětlením, TWS funkcí, handsfree funkcí i AUX In vstupem.
můžete mít DNES
Extrémní hudební výkon 800 W a BASS BOOST zesílení basů udělá z každé obyčejné párty nezapomenutelný mejdan – stačí si na pomoc s ozvučením přizvat výkonný párty reproduktor SENCOR SSS 4201 vybavený Bluetooth 5.1 technologií, USB porty a audio konektory. Přístroj má karaoke funkci a kromě mikrofonů k němu snadno připojíte i kytaru. O výjimečnou klubovou atmosféru se postarají světelné efekty.
Momentálně nedostupné
SENCOR SMR HFS NÁHLAV.SOUPR.SMR 131/601
můžete mít 20.11. - 21.11.
SENCOR SCH 806 BEZDRÁTOVÁ NABÍJEČKA 5W
můžete mít 20.11. - 21.11.
Potěší pěkně znělým zvukem i hrou barevných světel – stylový přenosný Bluetooth 5.1 reproduktor SENCOR SSS 3000 KIDS nabízí hudební výkon 16W, kdy se o čistý zvuk postarají dva měniče a dva pasivní zářiče. Repráček přehrává hudbu z AUX In i USB zdroje a má FM tuner. Na jedno nabití hraje 7 h a je odolný vodě dle normy IPX4.
můžete mít DNES
Pěkná, kvalitní, dobře hrající a za příjemnou cenu – taková jsou kabelová špuntová sluchátka SENCOR SEP 172 VCM osazená výkonnými 10mm měniči pro dobrý zvuk u muziky napříč všemi hudebními žánry. Připojují se 1,2m kabelem, na kterém je vestavěné dálkové ovládání i mikrofon pro handsfree hovory.
můžete mít DNES
Šíří zvuk do všech stran, hraje až 12 h, disponuje světelnými efekty – přenosný Bluetooth 5.0 reproduktor SENCOR SSS 6020 HYPE S vám přehraje muziku i z paměťové karty nebo AUX In zdroje. Je odolný vodě dle normy IPX7 a lze ho používat i pro handsfree hovory.
Momentálně nedostupné
Každou párty roztrsá na max díky BASS Boost funkci – moderní Bluetooth 5.0 párty reproduktor SENCOR SSS 4002 dostal do výbavy AUX In vstup, 2× USB port, kytarový i mikrofonový 6,3mm jack vstup. Nabízí 7 světelných efektů, ekvalizér pro úpravu zvuku i FM PLL tuner s 30 předvolbami.
můžete mít ZÍTRA
Tichošlápek? V žádném případě, stylový bezdrátový Bluetooth 4.2 reproduktor SENCOR SSS 6800 Sirius Maxi rozproudí svým prostorovým zvukem a RMS výkonem 50 W zábavu všude, kam ho vezmete. Přenášení usnadňuje popruh přes rameno. Výdrž přístroje je 13 h, má IPX6 krytí, powerbanka i handsfree funkci a AUX In.
Momentálně nedostupné
Dětská sluchátka přes hlavu chránící mladý sluch hlučností, která nepřesáhne 85 dB. Philips SEP 255 pohodlně sednou na hlavu malých posluchačů s měniči o velikosti 30mm. Standardní konektor 3,5mm jack umožňuje připojení k většině zvukových zařízení. Součástí balení jsou navíc 3 sady nálepek.
můžete mít DNES
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.