Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR SSX 001 odvápňovací kazeta SENCOR SSX 001 odvápňovací kazeta
SENCOR SSX 001 odvápňovací kazeta

SENCOR SSX 001 odvápňovací kazeta

můžete mít 12.9. - 13.9.

SENCOR parní generátor SSI 0910RS SENCOR SSX 001 odvápňovací kazeta
SENCOR parní generátor SSI 0910RS
AKCE: Garance 60 dní vrácení peněz (po registraci), podmínky akce najdete zde

Parní generátor s parním výkonem 140 g/min, parním rázem 410 g/min a tlakem vody 5,5 bar. SENCOR SSI 0910RS je vybaven nádobou o objemu 1,3 litru, systémem Anti-calc proti vodnímu kameni a Anti-drip proti odkapávání vody. Keramická žehlicí plocha.

můžete mít 9.9.

Od MALL
SENCOR parní generátor SSI 0810VT SENCOR SSX 001 odvápňovací kazeta
SENCOR parní generátor SSI 0810VT

Parní generátor s parním výkonem 130 g/min, parním rázem 395 g/min a tlakem vody 5,5 bar. SENCOR SSI 0810VT je vybaven nádobou o objemu 1,5 litru, systémem Anti-calc proti vodnímu kameni a možností doplnění vody během chodu. Připravena k provozu do 35 s.

můžete mít 9.9.

Od MALL

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.