Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Pákové espresso s tlakem čerpadla 20 barů. Sencor SES 4040BK vyniká velmi rychlým předehřevem, systémem předspaření a vyhřívanou deskou pro nahřívání šálků. Ke kávovaru obdržíte průhlednou nádobku na mléko se zařízením pro napěnění mléka. Potěší také program na odvápnění, automatická samočisticí funkce a funkce paměti velikosti šálku.
můžete mít ZÍTRA
Poloautomatické espresso s tlakem čerpadla 20 bar a nádobou na vodu o objemu 1,4 litru. SENCOR SES 4050SS-EUE3 nabízí Thermoblock, spuštění programu jedním dotykem, nádobku na mléko a nerezový filtr pro 1/2 šálky. Elektronická řídicí jednotka.
můžete mít ZÍTRA
Poloautomatické espresso s příkonem 1350 W, tlakem 20 bar a automatickou samočistící funkcí. SENCOR SES 4910SS nabízí barevný OneTouch panel, Dual Thermoblock systém pro velmi rychlý předehřev a systém předspaření pro plnější chuť kávy. Průhledná nádobka na mléko se snímatelným zařízením pro napěnění.
můžete mít ZÍTRA
Pákový espresso kávovar s mlýnkem na kávu a tlakem čerpadla 15 barů. SENCOR SES 6010SS je vybaven filtry z nerezu pro jeden nebo 2 šálky, funkcí předspaření, ohřevem šálků a nádobou na mléko. Ohřev s termoblokem.
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.