10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR 3CAM 2002 ACTION CAM SENCOR 3CAM 2002 - rozbaleno
SENCOR 3CAM 2002 ACTION CAM

Akční kamera Akční kamera 3CAM 2002 je základním modelem značky SENCOR.

můžete mít 28.11. - 29.11.

Rozbaleno
SENCOR 3CAM 2002 - rozbaleno SENCOR 3CAM 2002 - rozbaleno
SENCOR 3CAM 2002 - rozbaleno

Voděodolná akční kamera natáčí Full HD videa a pořizuje 16Mpx fotografie. Sencor 3CAM 2002 je díky speciálnímu pouzdru vodotěsná až do 30 m a díky příslušenství je připevnitelná téměř kamkoliv. Úhel záběru 120 ° zaručují pořádný obraz, kamera se dá navíc řídit dálkovým ovládáním.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
SENCOR 3CAM 4K04WR SENCOR 3CAM 2002 - rozbaleno
SENCOR 3CAM 4K04WR

Voděodolná akční kamera natáčí 4K videa a pořizuje 16Mpx fotografie. Se Sencor 3CAM 4K04WR se díky vodotěsnému pouzdru můžete potopit až do 60 m a díky příslušenství je připevnitelná téměř kamkoliv. Snímač Sony CMOS a úhel záběru 170° zaručují pořádný obraz, kamera se dá navíc řídit dálkovým ovládáním.

Momentálně nedostupné

Od MALL

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.