Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Ochlazovač vzduchu se 4 funkcemi, 3 rychlostmi a 3 provozními režimy. Sencor SFN 9021WH nabízí možnost vypnutí funkce zvlhčování vzduchu a vyniká zvlhčovacím okruhem s vodním čerpadlem. Nechybí ani dálkové ovládání, LED displej a vyjímatelný prachový filtr.
můžete mít 5.8.
Ochlazovač vzduchu se 3 funkcemi, 3 rychlostmi a 3 provozními režimy. Sencor SFN 6011WH má ve výbavě dálkové ovládání, časovač pro automatické vypnutí, vyjímatelný prachový filtr a přehledný LED displej s podsvícením.
můžete mít 5.8.
Ochlazovač vzduchu se 3 rychlostmi a kapacitou zásobníku na vodu 3,1 litru. SENCOR SFN 1054BK je vybaven 5listou vrtulí s košem o průměru 40 cm, rozprašovačem vodní mlhy a přihrádkou na repelent proti komárům, aroma boxem a ionizátorem.
můžete mít 5.8.
Ochlazovač vzduchu 3 v 1 pro ochlazení, zvlhčení a pročištění vzduchu. Sencor SFN 5011WH nabízí 3 rychlosti a 3 režimy. Prakický časovač až na 8 hodin. Ovládání pomocí LED panelu nebo dálkového ovladače. Integrovaná rukojeť a 4 pojezdová kolečka pro snadnou manipulaci.
můžete mít ZÍTRA
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.