Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR napařovač oděvů SSI 0850RS SENCOR napařovač oděvů SSI 0850RS
SENCOR napařovač oděvů SSI 0850RS

Napařovač oděvů s příkonem 1200 W a se silou páry až 20 g/minutu. SENCOR SSI 0850RS je vybaven nerezovou žehlicí plochou, vyjímatelnou nádržkou na vodu o objemu 260 ml a funkcí Drip-Stop. Možnost vertikálního napařování.

můžete mít 9.9.

Od MALL
SENCOR napařovač oděvů SSI 0860GD SENCOR napařovač oděvů SSI 0850RS
SENCOR napařovač oděvů SSI 0860GD

Ruční napařovač oděvů se sílou páry 25 g/min a 2 režimy výstupu páry. SENCOR SSI 0860GD je vybaven keramickou žehlicí plochou, nádržkou na vodu o objemu 320 ml a funkcí Drip-Stop. Snadné vertikání napařování.

můžete mít 9.9.

Od MALL
SENCOR SSI 0850RS Napařovač oděvů SENCOR napařovač oděvů SSI 0850RS
SENCOR SSI 0850RS Napařovač oděvů

Napařovač oděvů Příkon 1 200 W Velmi výkonný parní systém se sílou páry 20 g/min Nerezová žehlící plocha Vyjímatelná nádržka na vodu (objem 260 ml) Funkce Drip-Stop zamezující skvrnkám od kapek vody …

můžete mít 12.9. - 13.9.

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.