10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR Mobilní telefon Element P013 SENCOR Mobilní telefon pro seniory ELEMENT P012S
SENCOR Mobilní telefon Element P013

Mobilní telefon, procesor MediaTek MT6261D, displej 1,77" 160×128 TFT, RAM 32MB, úložiště 32MB, podpora Micro SDHC až 32GB, Bluetooth, Micro USB, svítilna, FM rádio, přehrávač

můžete mít 29.11. - 3.12.

SENCOR Mobilní telefon ELEMENT P032S SENCOR Mobilní telefon pro seniory ELEMENT P012S
SENCOR Mobilní telefon ELEMENT P032S

Operační paměť: 24 MB ROM: 32 MB Slot na karty Micro SDHC (až do 32 GB)    Element P032S Displej Velikost: 2,4" TFT Rozlišení: 320 × 240 Čipset CPU: SC6531E Paměť Operační paměť: 24.

můžete mít 29.11. - 3.12.

SENCOR Mobilní telefon pro seniory ELEMENT P012S SENCOR Mobilní telefon pro seniory ELEMENT P012S
SENCOR Mobilní telefon pro seniory ELEMENT P012S

Mobilní telefon pro seniory, Slot na kartu micro SDHC (až 32 GB), Přehrávač hudby, prohlížeč fotografií, Zámek klávesnice, tísňové tlačítko SOS

můžete mít 29.11. - 3.12.

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.