Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Sekáček potravin Sencor SHB 4310 je vhodný pro sekání ovoce, zeleniny, masa a jiných druhů potravin. Nerezový sekací nůž, plastová nádoba, kterou je možné uskladnit v chladničce.
můžete mít DNES
Sekáček potravin s příkonem 800 W a skleněnou nádobou o objemu 1 litr. SENCOR SCB 5100WH-EUE3 je vybaven 4 titanovými čepelemi, které snižují oxidaci v průběhu mixování. Snadno s ním nasekáte maso, ovoce, zeleninu a připravíte pyré a dětskou stravu.
můžete mít DNES
Sekáček potravin s příkonem 800 W a skleněnou nádobou o objemu 1,5 litr. SENCOR SCB 6150SS-EUE3 je vybaven 4 titanovými čepelemi, které snižují oxidaci v průběhu mixování. Snadno s ním nasekáte maso, ovoce, zeleninu a připravíte pyré a dětskou stravu.
můžete mít DNES
Aku sekáček potravin se 2 rychlostmi a titanovým povrchem nožů. SENCOR SCB 9000WH je vhodný na sekání masa, ovoce a zeleniny. Skleněná nádoba o objemu 500 ml. Tichý chod. Nabíjení USB-C.
můžete mít DNES
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.