10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR příslušenství k robotům STX 021 SENCOR příslušenství k robotům STX 021
SENCOR příslušenství k robotům STX 021

Příslušenství k robotům v podobě nerezové mísy s víkem. SENCOR STX 021 je doplňkovým příslušenstvím ke kuchyňskému robotu Sencor STM 376× a 378×. Nerezová mísa s víkem o celkovém objemu 4 l.

můžete mít DNES

Od MALL
SENCOR STX 015 nerezová mísa s víkem SENCOR příslušenství k robotům STX 021
SENCOR STX 015 nerezová mísa s víkem

SENCOR STX 015 nerezová mísa s víkem

můžete mít 28.11. - 29.11.

SENCOR STX 009 víko k míse SENCOR příslušenství k robotům STX 021
SENCOR STX 009 víko k míse

Příslušenství k robotům STM 635× / STM 787× STX 009 je náhradním příslušenstvím ke kuchyňskému robotu STM 635× / STM 787×.

můžete mít 28.11. - 29.11.

SENCOR STX 026 nerez.mísa s víkem STM790 SENCOR STX 026 nerez.mísa s víkem STM790
SENCOR STX 026 nerez.mísa s víkem STM790

Příslušenství ke kuchyňskému robotu Sencor STM 7900 Nerezová mísa s víkem o objemu 6 l.

můžete mít 28.11. - 29.11.

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.