Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
CD mikrosystém zaujme elegantním hliníkovým vzhledem a pyšní se konektivitou Bluetooth pro bezdrátové přehrávání hudby z telefonu nebo tabletu. Přehrává MP3 z USB, digitální FM tuner s RDS funkcí, LED displej, ekvalizér, celkový výkon 30 W, časovač vypnutí, audio vstup, USB výstup pro dobíjení, dálkový ovladač.
můžete mít DNES
SMC 4120B je microsystém s reproduktory o maximálním výkonu 12W s čistým a excelentním zvukem. Svoji oblíbenou hudbu si můžete pouštět pomocí bezdrátového rozhraní Bluetooth s dosahem až 20 metrů, z USB klíčenky, harddisku nebo z jiného zařízení pomocí 3,5mm konektoru Jack.
můžete mít 8.8. - 9.8.
Uchvátí vás prémiovým hliníkovým designem i působivým zvukem, který lze upravit pomocí ekvalizéru – moderní mikrosystém SENCOR SMC-4600DBR se pyšní Bluetooth technologií, AUX In vstupem, USB portem, CD mechanikou i FM PLL/DAB/DAB+ tunerem se 40 předvolbami. Domů vám dorazí se 2× 15W externími reproduktory a dálkovým ovládáním.
můžete mít ZÍTRA
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.