10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

SENCOR

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR SWK 2194RD konvice SENCOR rychlovarná konvice SWK 7000WH
SENCOR SWK 2194RD konvice

SENCOR SWK 2194RD konvice

Momentálně nedostupné

SENCOR rychlovarná konvice SWK 7000WH SENCOR rychlovarná konvice SWK 7000WH
SENCOR rychlovarná konvice SWK 7000WH

Rychlovarná konvice s příkonem 2200 W o objemu 1,7 litru. SENCOR SWK 7000WH je vybavena vyjímatelným a omyvatelným filtrem, ukazatelem hladiny vody a centrálním 306° STRIX konektorem. Dvojnásobný bezpečnostní systém a světelná indikace provozu.

Momentálně nedostupné

Od MALL
SENCOR rychlovarná konvice SWK 7200WH SENCOR rychlovarná konvice SWK 7000WH
SENCOR rychlovarná konvice SWK 7200WH

Rychlovarná konvice s příkonem 2200 W o objemu 1,7 litru. SENCOR SWK 7200WH disponuje zakrytou topnou spirálou, výlevkou proti odkapávání a vyjímatelným filtrem proti vápenatým usazeninám. Ochrana proti přehřátí při zapnutí bez vody a automatické vypnutí.

Momentálně nedostupné

Od MALL
SENCOR Ústní sprcha SOI 1100SL SENCOR Ústní sprcha SOI 1100SL
SENCOR Ústní sprcha SOI 1100SL

Ústní sprcha dokáže účinně odstranit bakterie, zbytky jídla a plak v mezizubních prostorech a parodontálních váčcích.

Momentálně nedostupné

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.