Cena
Dostupnost
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Smart LED TV Sencor SLE 32S702TCS s rozlišením HD ready (1366×768) o úhlopříčce 80 cm (32 "). Tuner DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2, Skylink Fastscan. Operační systém VIDAA. Integrovaná Wi-Fi, webový prohlížeč, HbbTV, LAN, DLNA, přehrávání z USB (foto/video/audio). Výkon reproduktorů 16 W (2× 8 W), zvuk Dolby Digital Plus. Rozhraní: 3× HDMI (CEC, 1× ARC), 2× USB 2.0, RJ-45, optický audio výstup, sluchátkový výstup, CI+ slot.
můžete mít ZÍTRA
Smart LED TV Sencor SLE 32S802TCSB s rozlišením HD ready (1366 × 768) o úhlopříčce 80 cm (32"). Tuner DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2, Skylink fastscan. Operační systém WebOS. Integrovaná Wi-Fi, webový prohlížeč, HbbTV, LAN, DLNA, přehrávání z USB (foto/video/audio). Výkon reproduktorů 16 W (2× 8W). Rozhraní: 3× HDMI, 2× USB 2.0, RJ-45 Ethernet, digitální optický audio výstup, sluchátkový výstup, CI+ slot.
můžete mít ZÍTRA
LED TV s rozlišením HD Ready (1366×768) o úhlopříčce 80 cm (32 "), tuner DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2. Multimediální USB přehrávač, nahrávání na externí USB s funkcí Timeshift, elektronický programový průvodce (EPG). Připojení: 2× HDMI, 2× USB 2.0, koaxiální audio výstup, sluchátkový výstup, CI+ slot.
můžete mít ZÍTRA
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.