Cena
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Full HD kamera do auta s 170° pozorovacím úhlem nahrává videa v rozlišení až 1920 × 1080 bodů (30 sn./s) a pořizuje 12Mpx fotografie. SENCOR SCR 4200 je vybavená 3" LCD displejem, G-senzorem a parkovacím monitorem. Lehké, tenké tělo a držák s přísavkou zaručují, že vám kamerka nebude zavazet.
můžete mít ZÍTRA
SENCOR SCR 4200 FHD Kamera do auta
můžete mít 28.11. - 29.11.
SENCOR SCR 4400 4K KAMERA DO AUTA
můžete mít 28.11. - 29.11.
Duální kamera do auta SCR 4600MR SCR 4600MR je nová generace automobilních kamer, velmi výkonná a přesto sympaticky malá.
můžete mít 28.11. - 29.11.
4K autokamera disponuje 170° pozorovacím úhlem. Sencor SCR 4400 pořizuje videozáznamy v 4K kvalitě a fotografie v 14 Mpx kvalitě. Kamera je opatřená G-senzorem, detekcí pohybu a parkovací kamerou. Nechybí 3″ LCD displej a integrovaná 180mAh Li-Ion baterie. Kompatibilní s MicroSD kartami.
můžete mít ZÍTRA
4K autokamera disponuje 170° pozorovacím úhlem. Sencor SCR 4400 pořizuje videozáznamy v 4K kvalitě a fotografie v 14 Mpx kvalitě. Kamera je opatřená G-senzorem, detekcí pohybu a parkovací kamerou. Nechybí 3″ LCD displej a integrovaná 180mAh Li-Ion baterie. Kompatibilní s MicroSD kartami.
můžete mít ZÍTRA
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.