10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR SPC 50 SENCOR prodlužovací kabel na bubnu 50 m SPC 53
SENCOR SPC 50

Prodlužovací přívod Sencor SPC 50 – buben, je vybaven čtyřmi zásuvkami. Primárně je vhodný na vnitřní použití. Jednoduché a rychlé navíjení vám ušetří spoustu času i energie.

Momentálně nedostupné

Od MALL
SENCOR SPC 51 SENCOR prodlužovací kabel na bubnu 50 m SPC 53
SENCOR SPC 51

Prodlužovací přívod Sencor SPC 51 – buben, je vybaven čtyřmi zásuvkami. Je vhodný například na zahradu, či na stavbu. Jednoduché a rychlé navíjení vám ušetří spoustu času i energie.

Momentálně nedostupné

Od MALL
SENCOR prodlužovací kabel na bubnu 50 m SPC 53 SENCOR prodlužovací kabel na bubnu 50 m SPC 53
SENCOR prodlužovací kabel na bubnu 50 m SPC 53

Prodlužovací kabel na bubnu Sencor SPC 53 – buben, je vybaven jednou zásuvkou. Je vhodný například na zahradu, či na stavbu. Jednoduché a rychlé navíjení vám ušetří spoustu času i energie.

Momentálně nedostupné

Od MALL

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.