Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
SENCOR SAV 120–000 KONEKTOR RCA zás. – RCA zás. P Cinch/RCA zásuvka – Cinch/RCA zásuvka balení: visačka
můžete mít 14.10. - 15.10.
SENCOR SCO 110–020 DVI M – M 2m 4Kx2K
můžete mít 16.10. - 17.10.
SENCOR SAV 186–000 koax.k.M-koax.k.M P
můžete mít 16.10. - 17.10.
SENCOR SAV 184–000 F zás.F-koax.zás.F P
můžete mít 16.10. - 17.10.
SENCOR SAV 115–015 DIGITÁLNÍ OPTICKÝ KABEL Toslink M-M PG Toslink konektor – Toslink konektor optický kabel pozlacený průměr: 5mm délka: 1,5m balení: blistr
můžete mít 14.10. - 15.10.
SENCOR SAV 181–000 F kon.M-koax.kon.M P
můžete mít 16.10. - 17.10.
SENCOR SAV 182–000 F kon.M-koax.zás.F P
můžete mít 16.10. - 17.10.
SENCOR SAV 183–000 F zás.F-koax.kon.M P
můžete mít 16.10. - 17.10.
SENCOR SAV 185–000 F zás. F-F zás. F P
můžete mít 16.10. - 17.10.
Propojovací USB 3.0 kabel Sencor v délce 1,5 m a konektory typu A-A.
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.