Cena
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
SENCOR SUB 2001B el. vyhřívací deka
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SUB 1700WH el. vyhřívací deka
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SUB 2000G el. vyhřívací deka
můžete mít 27.11. - 28.11.
Vyhřívací deka (podložka) Rozměr pro jednu osobu na jednopostel (150 × 80 cm) Dálkový ovladač 2 stupně nastavení teploty Doporučená doba předehřátí 30 min.
můžete mít 27.11. - 28.11.
Sada 2 sklenic na latte SGX 002 Dvojité TERMO borosilikátové sklenice pro studené a teplé nápoje udrží dlouho požadovanou teplotu.
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SUB 0700BE el. vyhřívací bota
můžete mít 27.11. - 28.11.
Vyhřívací deka (podložka) Rozměr pro jednu osobu na jednopostel (150 × 80 cm) dálkový ovladač 2 stupně nastavení teploty Doporučená doba předehřátí 30 min.
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SUB 2700WH el. vyhřívací deka
můžete mít 27.11. - 28.11.
Vyhřívací deka (podložka) Rozměr pro dvě osoby na dvojpostel (160 × 140 cm) 2 nezávislé dálkové ovladače 2 stupně nastavení teploty Doporučená doba předehřátí 30 min.
můžete mít 27.11. - 28.11.
Vyhřívací deka (podložka) Rozměr pro jednu osobu na jednopostel (150 × 80 cm) Dálkový ovladač 2 stupně nastavení teploty Doporučená doba předehřátí 30 min.
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.