Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
SENCOR SDC 4800 B HODINY S BUDÍKEM
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SDC 7900 Qi HODINY S NABÍJEČKOU
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SDC 120 Hodiny s budíkem
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SDC 4400 W HODINY S BUDÍKEM +LED
můžete mít 27.11. - 28.11.
LCD displej s krátkodobým bílým podsvícením Funkce nočního světla (slabé celonoční podsvícení) Digitální zobrazení času 12 / 24 hodinový formát Kalendář, 7 jazyků pro zobrazení dne Buzení.
můžete mít 25.11. - 26.11.
LCD displej s krátkodobým bílým podsvícením. Digitální zobrazení času.
můžete mít 27.11. - 28.11.
LCD displej s krátkodobým bílým podsvícením. Digitální zobrazení času.
můžete mít 27.11. - 28.11.
LCD displej s krátkodobým bílým podsvícením. Měření vnitřní teploty.
můžete mít 27.11. - 28.11.
LCD displej s krátkodobým bílým podsvícením. Digitální zobrazení času.
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SDC 7600 Qi HODINY S NABÍJEČKOU
můžete mít 27.11. - 28.11.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.