Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Holicí strojek s hlavicí se třemi rotačními břity z nerezové oceli.
můžete mít 28.11. - 29.11.
Holicí strojek s hlavicí se dvěmi rotačními břity z nerezové oceli.
můžete mít 28.11. - 29.11.
Celé tělo je voděodolné a lze jej tak mýt pod tekoucí vodou Bezšňůrový provoz na integrovaný nabíjecí akumulátor Tři nezávisle výkyvné holicí hlavy poskytují maximální komfort při holení bez podráždění …
můžete mít 28.11. - 29.11.
Holicí strojek s hlavicí se třemi rotačními břity z nerezové oceli.
můžete mít 27.11. - 28.11.
Příslušenství pro pánské holicí strojky v podobě náhradní holicí hlavy. SENCOR SMX 006 holící hlava je vhodná pro model SMS 501X .
můžete mít DNES
SENCOR SMS 2001BK holicí strojek
můžete mít 28.11. - 29.11.
SENCOR SMS 4011BL holicí strojek
můžete mít 28.11. - 29.11.
Celé tělo je voděodolné a lze jej tak mýt pod tekoucí vodou Bezšňůrový provoz na integrovaný nabíjecí akumulátor Tři nezávisle výkyvné holicí hlavy poskytují maximální komfort při holení bez podráždění …
můžete mít 28.11. - 29.11.
SENCOR SMS 5510BK holicí strojek
můžete mít 28.11. - 29.11.
SENCOR SMX 012 náhr.planžet pro SMS 0900
můžete mít 28.11. - 29.11.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.