10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR STT Needle SENCOR SWM 4747 BT
SENCOR STT Needle

Gramofon bude hrát zase jako nový díky vysoce kvalitní gramofonové jehle SENCOR STT Needle, která je určená pro gramofony SENCOR STT 016, STT 019U, STT 210U, STT 211U, STT 212U.

můžete mít 10.7.

Od MALL
SENCOR SWM 4747 BT SENCOR SWM 4747 BT
SENCOR SWM 4747 BT

Podporuje streaming hudby z mobilního telefonu a vyřizování handsfree hovorů – modulátor do auta SENCOR SWM 4747 BT promění běžné autorádio v chytré a doplní řadu funkcí. Má microSD slot, USB port pro přehrávání, USB port pro nabíjení, Bluetooth technologii, vestavěný mikrofon, podsvícený LED displej. S autorádiem ho propojíte skrze nastavenou FM frekvenci.

můžete mít 10.7.

Od MALL
SENCOR SSS K1000 SENCOR SWM 4747 BT
SENCOR SSS K1000

Veselé karaoke zpívání si užijete s bezdrátovým párty mikrofonem SENCOR SSS K1000, který má 4 hlasové režimy, 4 světelné režimy, zabudovaný reproduktor s výkonem 10 W, AUX výstup pro sluchátka, vestavěnou dobíjecí Li-Ion baterii s výdrží až 10 h na nabití a Bluetooth 5.0 technologii.

můžete mít 10.7.

Od MALL

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.