10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR STT 016 GRAMOFON s USB, SD, FM hnědá SENCOR STT 016 GRAMOFON s USB, SD, FM hnědá
SENCOR STT 016 GRAMOFON s USB, SD, FM hnědá

Manuální ladění. Konektor pro sluchátka, RCA Aux In.

můžete mít 10.12. - 11.12.

SENCOR STT 212U GRAMOFON S USB, SD, FM, BT SENCOR STT 016 GRAMOFON s USB, SD, FM hnědá
SENCOR STT 212U GRAMOFON S USB, SD, FM, BT

Moderní provedení s protiprachovým krytem. Celkem 3 rychlosti přehrávání na 33, 45, 78 otáček za minutu.

můžete mít 10.12. - 11.12.

SENCOR STT 510UBA GRAMOFON S USB/SD/BT SENCOR STT 016 GRAMOFON s USB, SD, FM hnědá
SENCOR STT 510UBA GRAMOFON S USB/SD/BT

Magnetodynamická přenoska (MM) Audiotechnica se zesilovačem Automatické vypnutí Pitch Control se stroboskopem (úprava rychlosti otáček) Vestavěné stereo reproduktory (5 W x 2) Motor 2 rychlosti 33/45 …

můžete mít 10.12. - 11.12.

SENCOR STT 016 GRAMOFON s USB/SD/FM SENCOR STT 016 GRAMOFON s USB/SD/FM
SENCOR STT 016 GRAMOFON s USB/SD/FM

Retro gramofon s CD přehrávačem a kazetovou mechanikou, integrované stereo reproduktory 2 × 3W RMS, FM/AM tuner, podpora MP3/WMA, USB, audio vstup, dálkový ovladač Gramofon Retro gramofon s funkcí autostop, …

můžete mít 10.12. - 11.12.

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.