Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Extra měkký načechraný beránek, sherpa. Japonská technologie vodičů zaručuje spolehlivost výrobku.
můžete mít 27.11. - 28.11.
Ochrana proti přehřátí. Doporučená doba předehřátí 30 min.
můžete mít 27.11. - 28.11.
Ochrana proti přehřátí. Kontrolka zapnutí.
můžete mít 27.11. - 28.11.
9 teplotní nastavení s podsvětlenými číslicemi. Japonská technologie vodičů zaručuje spolehlivost výrobku.
můžete mít 27.11. - 28.11.
Rychle se nahřeje. Odnímatelná plyšová podšívka je pratelná.
můžete mít 27.11. - 28.11.
Funkce automatického vypnutí po 3 hodinách. Automatické odpojení v případě poškození.
můžete mít 27.11. - 28.11.
Ochrana proti přehřát. Kontrolka zapnutí.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Ochrana proti přehřátí. Kontrolka zapnutí.
můžete mít 27.11. - 28.11.
Velmi pohodlná molitanová EXTRA mezivrstva. 3 podsvícené stupně nastavení teploty.
můžete mít 27.11. - 28.11.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.