Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
SENCOR SDA-312 5G DVB-T2 ANTÉNA STYL
můžete mít 16.10. - 17.10.
SENCOR SDA-612 5G DVB-T2 ANTÉNA VENKOVNÍ
můžete mít 16.10. - 17.10.
Anténa je speciálně navržená pro příjem digitálního pozemního vysílání.
můžete mít 16.10. - 17.10.
SENCOR SDA-512 5G DVB-T2 ANTÉNA VENKOVNÍ
můžete mít 16.10. - 17.10.
SENCOR SDA-102 5G DVB-T2 ANTÉNA KLASIK
můžete mít 16.10. - 17.10.
Odolná venkovní DVB-T2/T anténa UHF 470 – 698MHz; VHF 174 – 230MHz Impedance 75 OHM Zabudovaný LTE filtr.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Odolná venkovní DVB-T2/T anténa Frekvenční rozsah: UHF470 – 698 MHz Impedance 75 OHM Zabudovaný LTE filtr.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Venkovní DVB-Tanténa Sencor, která je vhodná do oblastí s nízkou úrovní signálu. Odolné a robustní venkovní provedení, vestavěný symetrizační člen, horizontální polarizace, zisk 16 dB, počet prvků 42, dosah 120 km.
můžete mít 14.10.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.