10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR SOC 1101RD Zubní kartáček SENCOR SOC 1101RD Zubní kartáček
SENCOR SOC 1101RD Zubní kartáček

Elektrický sonický zubní kartáček. 10 režimů rychlosti a tvrdosti. Odstraňuje nečistoty a plak. Rychlost stěrů je až 41 000/min. Časovač s technologií Quadpacer. Paměť. Výdrž 45 dní. LED ukazatel stavu baterie. Ochranné krytí IPX7. Hlučnost <65 dB (A). Baterie 100–240 V.

můžete mít 18.7.

SENCOR SOC 0910BL Zubní kartáček SENCOR SOC 1101RD Zubní kartáček
SENCOR SOC 0910BL Zubní kartáček

Dětský elektrický sonický zubní kartáček. Pro děti od 6 do 12 let. Odstraňuje nečistoty a plak. 2 přednastavené programy. Rychlost stěrů je až 26 000/min. Třída ochrany před úrazem elektrickým proudem III. Ochranné krytí IPX7. Akumulátor 600 mAh. Provoz až 15 dní.

můžete mít 18.7.

SENCOR zubní kartáček SOC 3312WH SENCOR SOC 1101RD Zubní kartáček
SENCOR zubní kartáček SOC 3312WH

Elektrický zubní kartáček se sonickou technologií čištění zubů. 5 přednastavených programů. 48 000 pohybů za minutu. Časovač dělící čištění zubů do 4 bloků pro efektivnější čištění. Vodotěsný s IPX7. LED ukazatel stavu baterie. Výdrž na jedno nabití až 45 dní.

můžete mít 18.7.

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.