10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR SSB 4450BS 2.1CH BT SOUNDBAR SENCOR SSB 4450BS 2.1CH BT SOUNDBAR
SENCOR SSB 4450BS 2.1CH BT SOUNDBAR

SENCOR SSB 4450BS 2.1CH BT SOUNDBAR

můžete mít 16.10. - 17.10.

SENCOR SSB 4450BS SENCOR SSB 4450BS 2.1CH BT SOUNDBAR
SENCOR SSB 4450BS

Zvuk, který vás pohltí, nabízí Bluetooth zvuková lišta SENCOR SSB 4450BS se 2 vestavěnými subwoofery pro co nejsilnější basy a s maximálním špičkovým hudebním výkonem 200 W. Budete doslova okouzleni z 3D prostorového audio efektu a zvuk si můžete upravit pomocí nastavení basů a výšek.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
SENCOR SSB 5500BW SENCOR SSB 4450BS 2.1CH BT SOUNDBAR
SENCOR SSB 5500BW

Výborný zvuk při sledování filmů i poslechu muziky zajistí soundbar SENCOR SSB 5500BW doplněný bezdrátovým subwooferem. Nabízí hudební výkon 160 W i 3D stereo prostorový zvuk. Samozřejmostí jsou přednastavené ekvalizéry i HDMI ARC či optický vstup.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.